mario mario napisał(a):W czerwcu jedziemy do Cro w składzie 2+3. Dzieci w wieku od 2 do 8 lat. Jakie dodatkowe ubezpieczenie polecacie? Nie mam doświadczenia w tym zakresie i nie wiem na co zwrócic uwage przekopując się przez różne oferty.
Lechoo napisał(a):elliotek napisał(a):Na dzień dzisiejszy 160zł za 5 osobową rodzinę w TU Europa za 2 tygodnie.
Jak to zrobiłeś ? Mi 5 osób 2 tyg pokazało 307zł wersja basic
ApropoDefacto napisał(a):W tamtym roku korzystałem z TU Europa, są w tym roku jakieś kody rabatowe ?
wiolek_lp napisał(a):dodi79 napisał(a):wejdźcie na rankomat.pl tam jest ładne porównanie... można tez kupić polisę online...
Ale nie ma tam informacji o ubezpieczycielach, u których do turystycznego można dokupić asistance samochodu
Dlatego ja wybieram TE Europa
wiolek_lp napisał(a):Też czekam na kody, ale widzę że w tym roku nie ma nawet okienka żeby taki kod wpisać także pewnie nie będzie
pawel_nowy napisał(a):wiolek_lp napisał(a):dodi79 napisał(a):wejdźcie na rankomat.pl tam jest ładne porównanie... można tez kupić polisę online...
Ale nie ma tam informacji o ubezpieczycielach, u których do turystycznego można dokupić asistance samochodu
Jest przy każdej ofercie. Trzeba kliknąć szczegóły. I od razu mówię że w żadnym nie ma dodatkowego assistance
wiolek_lp napisał(a):pawel_nowy napisał(a):wiolek_lp napisał(a):dodi79 napisał(a):wejdźcie na rankomat.pl tam jest ładne porównanie... można tez kupić polisę online...
Jest przy każdej ofercie. Trzeba kliknąć szczegóły. I od razu mówię że w żadnym nie ma dodatkowego assistance
I właśnie, że jest
Bo w Tu Europa jest, w ERV jest i w czymś jeszcze też , nie pamiętam, ale nie wiem czy nie czasem w Nationale Nederlanden.
Wchodząc bezpośrednio na stronę czy Tu Europa czy ERV jest możliwość dodatkowej opłaty za Car assistance, czego właśnie ta porównywarka nie pokazuje.