Ja porównywałem D IV z Pajero, a nie D III...
W LR jest silnik 6 cyl. w miśku chyba 4-ero, nie...
D IV ma prawdziwe drewno i Al, misiek plastikowe.
Pierwszego mam, miśkiem kilka razy jechałem...
FUX napisał(a):Ja porównywałem D IV z Pajero, a nie D III...
PETERENZO napisał(a):Gość dawno napisał, że nie chce 4x4 i nie chce terenówki - a Wy dalej o jednym. Nie macie innych propozycji z własnego podwórka?
FUX piszesz, że "Pajero jest tandetne w środku w porównaniu z DIV". Jeżeli to jest argument, który decyduje o wyborze auta terenowego to nie mam pytań.
gego napisał(a):FUX napisał(a):Ja porównywałem D IV z Pajero, a nie D III...
OK
A cena?
PETERENZO napisał(a):Gość dawno napisał, że nie chce 4x4 i nie chce terenówki - a Wy dalej o jednym. Nie macie innych propozycji z własnego podwórka?
FUX piszesz, że "Pajero jest tandetne w środku w porównaniu z DIV". Jeżeli to jest argument, który decyduje o wyborze auta terenowego to nie mam pytań.
FUX napisał(a):
Dlatego wynika różnica w cenie, przy podobnej dzielności w terenie.
Możemy dalej dywagować, że jeden i drugi jedzie, a jeżeli jedzie, to po co przepłacać...
Na tym poziomie to szkoda dalej dywagować...
FUX napisał(a):Brak wersji HSE...
Maciek1956 napisał(a):FUX napisał(a):Brak wersji HSE...
Tyż prawda
Chyba żadnej wersji "lux" nie ma Ale jaka cena
FUX napisał(a):ma zdecydowanie lepszą zdolność brodzenia.PETERENZO napisał(a): DIV
Nie brnij, chłopie...
FUX napisał(a):Jeszcze Nivy ze śrubą i sterem nie widziałem...
Szukasz zwady, to idź w tematy z Kolegami, z którymi po czerwonej kartce dostałeś....
Ja z Tobą w tej materii EOT.
PETERENZO napisał(a):Wymieniam bardzo spokojnie opinie na temat przytoczonej nivki, którą miałem okazję przejechać niejedną czarną dooopę.
arturac napisał(a):PETERENZO napisał(a):Wymieniam bardzo spokojnie opinie na temat przytoczonej nivki, którą miałem okazję przejechać niejedną czarną dooopę.
nareszcie coś ciekawego, możesz rozwinąć ?