Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Dalmacja, Pag - wrzesień 2012 ;)

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
k.ka
Odkrywca

Nieprzeczytany postnapisał(a) k.ka » 06.06.2013 20:49

Powoli się zadomowiłam, więc pomyślałam: „Najwyższy czas przejść na wyższy poziom i napisać relację z mojej podróży”.
Oj, dawno to było, ale jeszcze co nieco pamiętam :)
Lipiec i sierpień przebiegł mi i drugiej połówce pod względem prac wakacyjnych.
13 września 2012 roku napisałam ostatnie zaliczenie (niestety, jeszcze jestem studentką) i mąż powiedział: „Czas jechać na wakacje”.

Propozycje?
Ja: Malbork + Frombork + Elbląg + Gniew, itd. Do tego Zalew Wiślany i hotel z basenem nad Bałtykiem.
Mąż: Chcesz przy 10 stopniach gdzieś chodzić?
J: Bułgaria.
M: A tam nie będzie już zimno?
J: Albania.
M: Chyba trochę za daleko.
J: Chorwacja?
M: Mmm… 

Jako, że przeglądałam wcześniej różne relacje z Krk od razu pokazałam małżonkowi na gugl-mapach. Przejął laptop i pokazał Split mówiąc „Tu będzie ciepło” :D
14 września wieczorem ze spakowanym samochodem wyruszamy. Plan? W Splicie zjeżdżamy z autostrady i dalej przy wybrzeżu co nam się spodoba to weźmiemy ;)
Słowacja w nocy przeleciała szybko i spokojnie, niestety w okolicach Balatonu zaczęły się ulewy i ciągnęły się pół Chorwacji. Zrezygnowani pomyśleliśmy, że będziemy jechać tak daleko na południe, aż wyjdzie słońce, najwyżej pojedziemy do Czarnogóry :D

15 września:
Na szczęście po przejechaniu wieeeeelkich gór powitała nas piękna pogoda
1.jpg
W tle widać kłęby chmur, które zostawiliśmy za sobą
hrupek666
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) hrupek666 » 06.06.2013 20:54

Pierwszy :!: :!: :!: :!:
Czekam :wink:
k.ka
Odkrywca