Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

czy ktoś jechał drogą E65/8 wzdłuż wybrzeża

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Koło
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) Koło » 21.07.2006 14:35

jadę pierwszy raz i szuklam informacji jak stan i przepustowość drogi nr E65 - biegnącej wzdłuż wybrzeża chorwacji. czy warto o niej myśleć jako o alternatywie dla autostrdy? Dobra , kiepska czy do d? Poza tym nie jestem wytrawnym kierowcą to może sie nie pochać/ Czytałem weile razy o spadkach i zakrętach na jardance ale nie wiem czy to ta właśnie droga czy E71.
Cayman
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) Cayman » 21.07.2006 14:44

...droga nr 8 w Chorwacji zwana potocznie Jadranką, a oficjalnie magistralą adriatyckę to zapewne najpiękniejsza widokowo droga Europy...od Umagu na Istrii poprzez Pulę, Rijekę, Senj, Zadar, Sibenik, Split, Makarską do Dubrovnika...moim zdaniem każdy kto jedzie pierwszy raz do Chorwacji i nie śpieszy się zbytnio powinien pojechać właśnie tą drogą...po wybudowaniu autostrady ruch na niej z pewnością będzie o wiele mniejszy a co za tym idzie podziwianie widoków o wiele bezpieczniejsze, aczkolwiek średnia prędkość powyżej 60km/h jest nieosiągalna...Pozdrawiam
Jola L-G
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Jola L-G » 21.07.2006 22:54