tu chyba bardziej pasuje:
w styczniu zaklepaliśmy 3 apartamenty w Villi Mirela mieszczącej się na ulicy Kvaternika, wpłaciliśmy zaliczke , dostalismy vouchery. 13 sierpnia pierwsi z nas, którzy dotarli na miejsce odebrali klucze do dwóch apartamentów.
W miedzyczasie znajomi zauwazają,że do mojego lokalu wprowadzają się inni lokatorzy, szybka rozmowa z włascicielami, którzy twierdzą, że błą/pomyłka z ich strony itp.W zamian proponują apartament 3 osobowy a w ramach rekompensaty gratis klimę i opłatę klimatyczna.
Ja z racji późnowieczornego przyjazdu próbowałem wyjaśnić sytuację z lokatorem, który miał szczęscie dotrzeć pierwszy na miejsce i dzieki temu wygrał
Gość wynajął lokal jakoś w lutym/marcu za pośrednictwem booking.com i jego nic nie interesuje.....
Na drugi dzień moja rozmowa z właścicielami, tak bład, terefere, w ramach upustu proponuja mi 5 euro, wczorajsze ustalenia nie obowiązują a jak mi się nie podoba to w domyśle mogę szukać gdzie indziej
Z racji tego, że jest nas na miejscu kilka rodzin biore co jest i jakoś to trawię.
Ale:
1.tydzień czasu trwa moje dopraszanie się o czajnik elektryczny, bo jak twierdzi włąścicielka, poprzedni najemcy- Polacy, go ukradli, i zebym sobie radził gorująć wodę w garnku.
2. u znajpmych w apartamencie z nieszczelnej kuchenki z jednego palnika ulatnia się gaz, dla wlascicieli to zaden problem, sami sobie musimy zablokować palnik, dzień pożniej własciciele demontują butlę
3. u tych samych znajomych w łazience wypadają elemnty kabiny, tydzień czasu trwa ich naprawa
4. mejlując w styczniu odnosnie cen jest podana cena za otrzymany w spadku apartament 3-osobowy w wysokości 40 euro, na stronie widnieje 42 , a ustnie obowiązuje 45. Rozbieżnosci dotyczą tylko tego mojego, pozostałe ceny są OK.
5. na stronie www jest informacja: rodzina robi dobre wino, powitamy Cię butelką- gó... prawda
6. na stronie jest podane: przy pobycie 14 dniowym prezent do obiadu- też gów... prawda
7. na stronie.... usługi obejmują wymianę pościeli, reczników, sprzątanie- też "gie" prawda.
Znajomi mający dostep do facebooka opisali sytuację na ich profilu, komentarze zostały usunięte/zablokowane.
Na mejle nie ma szans na odpowiedź......
Podsumowując:
po za wymienionymi przypadłościami i sposobem podejścia włascicieli do klientów, wyjazd jak najbadziej OK