Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Coś na wzór Pakostane

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
sebak
Croentuzjasta
Coś na wzór Pakostane

Nieprzeczytany postnapisał(a) sebak » 15.07.2013 21:32

Jeżdżę do Chorwacji od dobrych 10 lat, najpierw pod namioty, od jakiegoś czasu kwatery a od 2 lat z małym brzdącem :) Zawsze w ciemno i zawsze coś fajnego się trafia ale... po zeszłorocznych lekko przydługich poszukiwaniach i umęczeniu maluchów do granic możliwości postanowiłem poszukać czegoś przez net. Na pierwszy tydzień mamy apartament w Kuciste na Peljesacu (90Euro dla 4 osób, 80m2, do morza 15m) a na drugi chciałbym coś w takiej miejscowości jak w temacie :)
Mimo tylu wyjazdów do HR nigdy nie zatrzymywaliśmy się na Riwierze Makarsikiej (a praktycznie było wszystko od Puli po Dubrownik z wszystkimi większymi wyspami włącznie). Czytam o Tucepi, Basce Voda, Breli, Igrane i podoba mi się to.... co czytam. W Pakostane czułem się bardzo dobrze i coś podobnego pasowałoby mi bardzo.
Myślałem także o Rogoznicy lub Primosten. Możecie coś polecić dla rodziców z 2 letnim synkiem i 2 młodych i aktywnych dziadków :wink:
A może od razu znajdzie się namiar na kwaterę? Coś z dużym balkonem/tarasem i możliwe najbliżej morza.
Pozdrawiam
Sebastian
wojciechsl
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) wojciechsl » 16.07.2013 12:33

Cześć,
polecam Brele.
W zeszłym roku byliśmy w 5 osob, mieszkaliśmy przy kościele ( tym dalej od centrum ), płacilismy 60 euro za apartament ( 2 sypialnie, kuchnia z jadalnią i wersalką, łazienka, taras).
Plaża super, niezależnie odpory dnia zawsze było wolne miejsce.