Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

CO ZROBIĆ gdy agencja nie chce zwrócić zaliczki

Apartament czy hotel? Ile to kosztuje, co warto wybrać, na co zwracać uwagę. Jeżeli szukasz odpowiedniego miejsca noclegowego, pisz tutaj. [Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Regulamin działu
Prosimy nie umieszczać w tym dziale żadnych postów zawierających treści, które mogą zostać uznane za reklamę. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia postów w tym dziale bez podania przyczyn - proszę nie wysyłać następnych postów z pytaniem "co się stało z moim wątkiem". Nieprzestrzeganie powyższych postanowień grozi banem.

[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
marcin1310
Podróżnik
Avatar użytkownika
Posty: 18
Dołączył(a): 12.08.2005
CO ZROBIĆ gdy agencja nie chce zwrócić zaliczki

Nieprzeczytany postnapisał(a) marcin1310 » 24.08.2013 07:34

Po raz pierwszy mam taką sytuacje a odwiedzam Chorwację 7 raz, dziś chcemy wrócić do Polski a tu dzień przed odjazdem taka sytuacja i zupełnie nie wiem co zrobić?

Krótki opis :

11/8 będąc w agencji turystycznej wpłaciłem gotówką zaliczkę 100 EUR na rezerwację apartamentu od następnego dnia. Następnego dnia będąc w biurze otrzymałem adres apartamentu dodatkowo zostałem poproszony o zdeponowanie paszportu.

Minęły 2 tygodnie, jako iż biuro znalazło klienta i właściciel rozlicza się z w 100% z biurem pojechałem do biura uregulować zapłatę za apartament. Kulturalnie dostałem rachunek na 6600 KN i pytanie płatność gotówką czy kartą.
Na moją sugestię dlaczego kwota do zapłaty nie jest pomniejszona o 100 EUR Pani z agencji zapytała czy zaliczkę 100EUR płaciłem kartą, na moje stwierdzenie że gotówką stwierdziła że to ułatwi wszystko, ale potem zaczęła się jazda. Po jej kilku telefonach do swoich pracowników, stwierdziła że zaliczkę biuro mi oddało, na moją prośbę o pokazanie jakiegokolwiek dokumentu właścicielka wyciągnęła kartkę która była wystawiona na wpłatę 100EUR z przeliczaniem na 730KN. z dopisanym odręcznie że zwrócono. Na moja sugestię gdzie mój podpis bo taki dopisek to nic nie znaczy, właścicielka biura stwierdziła że jedna z 4 pracownic która nas obsługiwała doskonale pamięta jak oddawała mi pieniądze. Niestety w kwestii pieniędzy z pamięcią ma się różnie, a papier jest jedynym potwierdzaniem. Właścicielka zasugerowała abym przyszedł dziś w dzień wyjazdu do agencji i porozmawiał z osoba bezpośrednio mnie obsługująca. Na co się zgodziłem.

Jako iż podróżujemy w 5 osób, jedna osoba płaci za wszystko, a te wydatki spisujemy w Excelu i jasno wynika że 100 EUR zostało wydane.

Co robić? Nie chcę spędzić pół dnia na dochodzeniu że w tej dużej agencji jakaś osoba się po prostu pomyliła.
100 EUR to dla nas sporo, agencja jest spora, dużo turystów szuka przez nią zakwaterowania
Nie wiem czy jak nie dojdziemy do porozumienia to wzywać Policje czy dzwonić do konsula o pomoc w takiej sytuacji.

Powrót do Apartamenty, hotele, pokoje



cron
CO ZROBIĆ gdy agencja nie chce zwrócić zaliczki
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się
reklama
Chorwacja Online
[ reklama ]    [ kontakt ]

Platforma cro.pl© Chorwacja online™ wykorzystuje cookies do prawidłowego działania, te pliki gromadzą na Twoim komputerze dane ułatwiające korzystanie z serwisu; więcej informacji w polityce prywatności.

Redakcja platformy cro.pl© Chorwacja online™ nie odpowiada za treści zamieszczone przez użytkowników. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny. Cro.pl© nie reprezentuje interesów żadnego biura podróży, nie zajmuje się organizacją imprez turystycznych oraz nie odpowiada za treść zamieszczonych reklam.

Copyright: cro.pl© 1999-2025 Wszystkie prawa zastrzeżone