Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Chorwacja - nie polecam

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Bocian
zbanowany

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 10.04.2013 13:27

alessandro1977 napisał(a):ale to gatunek z tych, którzy na wszystkim najlepiej się znają...nie byłem, nie widziałem ale swoje powiedzieć i napisać muszę...nie znam się na czymś - ale co tam, napiszę swoje...takich na forum jest od groma ! :D

Tu masz rację. Tyczy się to także tych co bywają w Cro :)
Rysio
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) Rysio » 10.04.2013 13:45

FUX napisał(a):Fata, bo Włochy, to styl życia, a Cro to jednak bardziej wyrachowanie...
Niestety.

Mam odwrotne wrażenie, ale to jest kwestia tego gdzie w danym kraju zakotwiczysz :wink:
FUX
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) FUX » 10.04.2013 13:58

No wiesz. Jeżeli dzwonisz w Wigilię i składasz życzenia, a ktoś Ci przypomina o dokonaniu rezerwacji (mimo, że nie wiem, czy pojadę), to jak to nazwać? :roll:

:wink:
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 10.04.2013 14:28

Bocian napisał(a):Tyczy się to także tych co bywają w Cro :)

Nie zaprzeczam...kilka osób mógłbym nawet podać...jeżeli ja o czymś nie wiem albo moja wiedza na ten temat jest znikoma to albo nie wchodzę w wątek albo nie biorę w nim dyskusji...
W przypadku niektórych jest inaczej - albo na siłę próbują narzucić innym swój tok rozumowania, albo plotą bzdury na potęgę mimo, że pojęcia żadnego w danym zakresie nie mają...
FUX
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) FUX » 10.04.2013 14:49