Witam,
Mam nadzieję, że nie zostanę od razu zlinczowana, jeśli się okaże, że już dokładnie taki sam wątek był.
Od kilku dni czytam forum i mam coraz większy mętlik w głowie. Przejdę do sedna:
W połowie sierpnia planuję wraz z chłopakiem wybrać się do Chorwacji Jako, że nasze budżety są dość mocno ograniczone, chcemy dostać się tam autostopem Moje pytania brzmią:
jak wygląda sprawa przechowywania bagażu na kempingach? Bo opuszcza się go w ciągu dnia, namiot z ekwipunkiem zostaje. Rozumiem, że jak większość podróżuje własnym samochodem, to może rzeczy w nim zamknąć. Co zatem w przypadku, gdy my samochodu nie mamy? Są jakieś szafki zamykane itp, gdzie można rzeczy zostawić? I jak to jest z opłatami, cena za dobę obejmuje opłatę za osobę i namiot? Czy opłata za namiot jest jednorazowa, a nie dla każdej doby? Nie mam doświadczenia w życiu na kempingu dlatego pytam.
Kolejne pytanie, pojawiło się już kilkukrotnie, ale po tym co czytałam mam chaos, dlatego pytam indywidualnie. Czy możecie polecić jaką miejscówkę? Myślimy nad częścią północną, bo zależy nam na zobaczeniu jezior Plitwickich i wodospadów Krka. Gdzie można by się zatrzymać, aby dotarcie do nich było korzystne? Oczywiście chcemy, żeby to było nad morzem, najlepiej z piaszczystą plażą, jakieś miasteczko, co warto zobaczyć, no i żeby były markety, żeby tanie zakupy robić Przy okazji będę wdzięczna za polecenie jakiś kempingów w proponowanych lokalizacjach, oczywiście też w przystępnej cenie. Nie zależy nam na wielkich molochach, z mnóstwem atrakcji, a jedynie na miejscu do rozbicia namiotu z dostępem do bieżącej ciepłej wody w przyzwoitych warunkach, ewentualnie doraźnie możliwość skorzystania z prądu. Wiele osób poleca część południową kraju, nie wiem jednak czy damy radę przedrzeć się tam autostopem, stąd też chyba interesuje nas bardziej północ. Jak wygląda sprawa transportu publicznego? Czy do wspomnianych wcześniej jezior czy Krka można jakoś dojechać autobusami/pociągami?