https://nocar.pl/blog/samochodowe-rejestratory-wideo-w-jakich-krajach-sa-one-zabronione/
Resztę doczytaj, to nie boli ...
malinero napisał(a):A po co nagrywać wideo jadąc na wakacje?
gigi napisał(a):Ja w tym roku celowo zainwestowałem w antenkę ML145 a więc całkiem spory bacik na dachu co by na autostradzie mieć lepszy zasięg i zawczasu ewentualne korki ominąć.
sebak napisał(a):Do Chorwacji jeżdżę od 20 lat, z CB radiem od kilku, tak samo jak i z video rejestratorem. Nigdy nie było z najmniejszego problemu z policją czy innymi służbami. Doczytuje gdzie nie gdzie, że w Austrii mogą być z tego tytułu poważne problemy.
Nie wiem czy to kwestia wieku ale zaczynam mieć obawy. Demontować na granicy te urządzenia czy jeździć jak zawsze i nie przesadzać z tą ostrożnością?
Niedługo wybieram się do Włoch (majówka). Napisałem w tej kwestii maile do ambasady polskiej w Austrii i austryjackiej w Warszawie.
Swoją drogą po ubiegłorocznej majówce utrwaliły się na rejestratorze dwie ciekawe sytuacje - "strzał" z radaru gdzie mogłem potwierdzić prędkość wg. GPSu (nie mam uwag ) i wtargnięcie sarny na autostradę i jej potrącenie.
zag napisał(a):sebak napisał(a):Do Chorwacji jeżdżę od 20 lat, z CB radiem od kilku, tak samo jak i z video rejestratorem. Nigdy nie było z najmniejszego problemu z policją czy innymi służbami. Doczytuje gdzie nie gdzie, że w Austrii mogą być z tego tytułu poważne problemy.
Nie wiem czy to kwestia wieku ale zaczynam mieć obawy. Demontować na granicy te urządzenia czy jeździć jak zawsze i nie przesadzać z tą ostrożnością?
Niedługo wybieram się do Włoch (majówka). Napisałem w tej kwestii maile do ambasady polskiej w Austrii i austryjackiej w Warszawie.
Swoją drogą po ubiegłorocznej majówce utrwaliły się na rejestratorze dwie ciekawe sytuacje - "strzał" z radaru gdzie mogłem potwierdzić prędkość wg. GPSu (nie mam uwag ) i wtargnięcie sarny na autostradę i jej potrącenie.
Ja bym proponował jeszcze piórko w..... .