napisał(a) SingSing74 » 13.11.2018 10:09
Dostałem potwierdzenie rezerwacji, więc dorzucę aktualne warunki:
REZERWACJE
Aby zarezerwować działkę lub domek kempingowy, niezbędna jest wpłata zaliczki do dnia wyznaczonego w ofercie. Wpłaty
zaliczki dokonać można za pośrednictwem płatności online bądź za pośrednictwem przelewu bankowego. Po wpłacie zaliczki,
rezerwacja zostanie potwierdzona formą pisemną. Jeżeli zaliczka nie została wpłacona w wyznaczonym terminie, rezerwację,
uważa się za nieważną.
ZMIANA I ANULOWANIE REZERWACJI
Zmiana terminu przyjazdu lub odjazdu jest możliwa tylko na piśmie (za pośrednictwem e-mail, fax) co najmniej 31 dni przed
przyjazdem i jest ważna wyłącznie jeśli jest pisemnie potwierdzona od strony campingu.
Anulowania rezerwacji można dokonać drogą e-mailową, na minimum 31 dni przed przyjazdem, gdyż tylko w tym przypadku
kwota wpłaconej zaliczki, zmniejszona o koszty bankowe, zostaje zwrócona. W przypadku nieterminowego anulowania, tzn.
Nie przybycia gościa wpłacona zaliczka nie zostaje zwrócona.
PŁATNOŚĆ NA RECEPCJI
Aby uniknąć tłoku podczas płacenia rachunku w dniu wyjazdu, radzimy dokonania zapłaty za pobyt dzień wcześniej lub w czasie
samego pobytu na kempingu. Zapłaty rachunku dokonuje się na recepcji kempingu od godziny 7 do 21.
Możliwa jest płatność kartam kredytowymi i/lub gotówką wyłącznie w walucie HRK. Ceny wyrażone w Euro mają charakter
informacyjny. Członkowie CCI, DCC, ADAC, ACSI CC, AVTOKAMPI.SI, KUH/UKH, HAK mają prawo na 10% zniżki ceny za
osobę, natomiast w okresie od 01.07- 01.09. zniżkę wysokości 5%. Zniżka przysługuje wyłącznie za pobyt na działce lub w
miejscu kempingowym i tylko przy płatności gotówką. Jeden rabat wyklucza drugi.