Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Beskidy.

W Polsce znajduje się największy ceglany zamek świata - pokrzyżacki zamek w Malborku. Radom ma znacznie większą powierzchnię niż stolica Francji – Paryż. Pierwszą polską książkę kucharską, która zachowała się do dnia dzisiejszego wydano w 1698 roku. Polska posiada drugi najstarszy uniwersytet w Europie - Uniwersytet Jagielloński został założony przez króla Kazimierza Wielkiego w 1364 roku. Polska konstytucja była pierwszą w Europie i drugą na świecie - powstała zaraz po konstytucji Stanów Zjednoczonych.
maslinka
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) maslinka » 04.09.2013 12:18

Ale się fajnie dyskusja rozwinęła :)

Ja niestety nie mam wielkiego doświadczenia w nocowaniu w schroniskach i nie mogę się pochwalić żadnymi ciekawymi przygodami :(

Ale jeszcze nic straconego! W każdym wieku ;) można to nadrobić :mrgreen: Chociaż, jak pokazują Wasze wypowiedzi, schroniska trochę się zmieniły w ciągu ostatnich lat i to już nie ten sam "klimat", co kiedyś ;)

Poza tym dochodzi jeszcze fakt, że jakiś czas bardziej zaczęłam doceniać wygodę, jeśli chodzi o miejsca noclegowe i już nie wszędzie będę chciała spać ;)

A wygoda i "klimat" to, mówiąc o schroniskach, chyba dwie różne sprawy :lol:
Fatamorgana
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) Fatamorgana » 04.09.2013 12:39

Fakt, ale... owe zmiany poszły właśnie w kierunku większej wygody i komfortu, zatem powinnaś być zadowolona. :)
Przykładowo na takiej Błatniej widziałem jak ładują nowe drewniane podłogi, nowe, drewniane, ładne piętrowe łóżka do pokoi- zmiany totalne.
Na Skrzycznem też sporo się poprawiło- zwłaszcza WC.
Takie wymogi dzisiejszych czasów i trend- jak najbardziej właściwy, bo się przynajmniej płaci za jakiś poziom a nie wciąż te same stare dechy.