Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Bella Italia

We Włoszech znajduje się najstarszy na świecie uniwersytet, jest nim założony w 1088 roku Uniwersytet Boloński. Na terenie Włoch znajdują się 2 słynne wulkany: Etna i Wezuwiusz. We Włoszech trzykrotnie odbywały się igrzyska olimpijskie w latach 1956, 1960 i 2006. We Włoszech znajduje się 50 obiektów światowego dziedzictwa kultury UNESCO. Modena we Włoszech to prawdziwa stolica samochodów sportowych, mieści się w niej 5 fabryk luksusowych samochodów sportowych: Ferrari, Maserati, Lamborghini, Pagani i De Tomasso.
piotr.wd
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) piotr.wd » 08.05.2009 13:59

janusz.w. napisał(a):...a po drodze jeszcze Gargano :!:
pozdr

Witam
Wybieram się wraz z rodziną po raz pierwszy do IT. Planujemy urlop spędzić pod namiotem. W tej dziedzinie jestem zupełnie zielony. Jadę pierwszy raz na camping. Celem podróży będzie Gargano. Czytałem o campingu Baia di Campi, wiedząc, że tam byłeś proszę o informację dot. "jakości tego campingu" tzn wielkości pól pod namiot czyli tzw kwater, ich zagęszczenie, jakości i ilości sanitariatów ( na mapie zaznaczony jest jeden czy wobec tego nie tworzą się kolejki i czy w związku z tym odległości od niego nie są zbyt duże ), jak wielka jest plaża i czy jest na niej tłok, itp. Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
janusz.w.
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) janusz.w. » 08.05.2009 14:38

piotr.wd napisał(a):
janusz.w. napisał(a):...a po drodze jeszcze Gargano :!:
pozdr

Witam