smoki3 napisał(a):Z własnego doświadczenia: Jeśli pobieracie pieniądze z bankomatu za granicą naszego kraju to szukajcie tylko takiego bankomatu, który jest bezpośrednio przy Banku. W razie, jakiej kol wiek wpadki z kartą mamy możliwość ratowania sytuacji.
smoki3 napisał(a):Z własnego doświadczenia: Jeśli pobieracie pieniądze z bankomatu za granicą naszego kraju to szukajcie tylko takiego bankomatu, który jest bezpośrednio przy Banku. W razie, jakiej kol wiek wpadki z kartą mamy możliwość ratowania sytuacji. Pozdrawiam.
Sławomir Wocial napisał(a):smoki3 napisał(a):Z własnego doświadczenia: Jeśli pobieracie pieniądze z bankomatu za granicą naszego kraju to szukajcie tylko takiego bankomatu, który jest bezpośrednio przy Banku. W razie, jakiej kol wiek wpadki z kartą mamy możliwość ratowania sytuacji. Pozdrawiam.
Że niby pani przyjdzie od tyłu bankomatu i wyjmie naszą kartę?? :)
Nie wydaje mnie się...
Bank jeśli jest zamknięty, to otworzą rano i jeśli to awaria bankomatu odzyskacie kartę.
Sławomir Wocial napisał(a):Bank jeśli jest zamknięty, to otworzą rano i jeśli to awaria bankomatu odzyskacie kartę.
Pod warunkiem , że znasz suahili, bo w jakimś języku trzeba napisać reklamacje, na gębę to raczej nic się nie załatwi... Nie wystarczy pokazać na dziurę w ścianie i powiedzieć na migi , że" mnie tu kartę wciągło... " Wszystko zależy od procedur banku. Są konkretne terminy otwierania bankomatów i ich uzupełniania i wyjmowania połkniętych kart. To może być na koniec dnia a może być i co kilka dni. Wtedy klient przychodzi po kartę albo bank wysyła ja pocztą... Więc z połkniętą kartą zawsze jest problem, w bankomacie w banku mniejszy.
To o czym pisze Mirko to w Polsce standard.
Mosqito napisał(a):Tak przy okazji się zapytam: PIN w Chorwacji wprowadzasz 4-cyfrowy czy 6-cyfrowy ? A jeśli ten ostatni to dwa zera są na końcu czy na początku ?
Z góry dzięki.
Powrót do Ceny, usługi, przepisy, porady różne