napisał(a) Dziadek Maciek » 10.07.2014 09:52
Andrzeju, wszystko OK, tylko problem jest w tym, że większość klientów nie ma odpowiednich haków.
Ikar - do C-maxa tylko po 2010 r można montować bagażnik na tylnej klapie i tylko w modelu Grand C-max jeden z bagażników nie zasłania lamp, w pozostałych ten problem występuje.
Hak - 3 rowery - albo prosty i mocny Amos, albo Thule 923, ja osobiście w inne modele bym nie wchodził.
Amos Tytan rozwiązuje problem wożenia rowerów za małą kasę, ma oczywiście swoje wady, ale jest naprawdę mocny. Zamykany na haku. Nie wymaga dodatkowej taśmy od klapy auta, jak kilka modeli włoskich. Obecnie najlepiej sprzedawany bagażnik na hak.
Thule to inna bajka, sporo droższy, ale szybki, bardzo wygodny montaż, super odchylanie, zamykany bagażnik i rowery. Modele Thule tańsze, wg mnie są warte kupna. Droższy od 923 tylko w przypadku ew wożenia 4 rowerów.
Niezłym bagażnikiem jest też Fabri Włochy, wysoka klasa, cena porównywalna do Th 923, ale ma możliwość wożenia za małą dopłatą 4 rowerów. Ma też funkcję podnoszenia w czasie jazd bez rowerów ( nie znam innego), dosyć wygodne opuszczanie i podnoszenia dla kobiety.
Twinny Load Holandia ma super bagażnik na 2 rowery z dostawką na 3 rower, też warto o tym pomyśleć.
www.swiatbagaznikow.pl