Mam Th 921, mam też Twinny Load i od jutra nowości Amosa.
Wpadnij, pogadamy, pokażę i wytłumaczę różnice.
Henio dobrze mówi, Thule później ew sprzedasz, reszta to ... groszowa sprawa. " Takie realia"
rafgrzeg napisał(a):Moi drodzy pomóżcie proszę. Szukam bagażnika na hak, ale dla 4 rowerów - 2 duże i 2 małe. Musi być solidny i wiadomo jak najtańszy
auto_gt napisał(a):
Mam dla Ciebie od amosa coś lepszego ładniejszego Aguri Triumph 4, zobacz że rowery są mocowane za ramę jak w Thule -
rafgrzeg napisał(a):auto_gt napisał(a):
Mam dla Ciebie od amosa coś lepszego ładniejszego Aguri Triumph 4, zobacz że rowery są mocowane za ramę jak w Thule -
Faktycznie wydaje się być solidny... Nazwa jakaś taka włoska, a czy to nie przypadkiem polski produkt?
Pisząc o patencie wpadł mi w oko http://www.thule.com/pl-pl/pl/products/carriers-and-racks/bike-carriers/towbar-mounted-bike-carriers/thule-hangon-9708-_-970800 Co można o tym powiedzieć?
Dziadek Maciek napisał(a):Właśnie przywiozłem bagażniki serii Tytan od Amosa, sprawiają bardo dobre wrażenie. Owszem, nie jest to markowy produkt, ale takim ma nie być. Dobry bagażnik za rozsądną kasę.
Odchylanie wyraźnie większe niż w poprzednim modelu, jak duże sprawdzę "na kilku klientach", tzn na kilku autach.
Montaż - śruba do przykręcenia kluczem, zabezpieczenie na kłódeczkę (w komplecie).
Trzymanie rowerów - sprawia wrażenie "takiego sobie", ale pałąki są sztywno zamocowane, a przypięcie dokładne paskiem do w/w pałąka powoduje mocne trzymanie, rowery bujają się nieznacznie. Chyba nawet mniej niż na bagażnikach, w których rower jest trzymany średniej jakości pałąkiem, szczególnie rowery dalsze. Jedno długie ramię ma tendencję do "bujania się", wzdłuż bagażnika. Zabezpieczenie paskami oczywiście pomaga.
nie trzeba słuchać się mnie czy Henia, dla którego głównym argumentem jest cena.
Od kilku lat wyraźnie u mnie maleje sprzedaż bagażników średniej jakości, tych ze średniej półki cenowej i nie jest sprawa W-wy.
auto_gt napisał(a): pojazdy mają różne haki - platforma jest zamocowana na kuli haka i i jej podstawie , sztywność konstrukcji haka oraz samej kuli też wpływa na to tzw. bujanie sie platformy .
FUX napisał(a):auto_gt napisał(a): pojazdy mają różne haki - platforma jest zamocowana na kuli haka i i jej podstawie , sztywność konstrukcji haka oraz samej kuli też wpływa na to tzw. bujanie sie platformy .
Ha, ha, ha...
Chyba żartujesz...
Na haku masz do 100kg z rowerami, a siły przenoszone z przyczepy na hak sa wielokrotnie większe!
Jeżeli Twój wywód byłby prawdziwy, to po jednym ostrym hamowaniu z przyczepą, żadne auto nie miałoby całego bagażnika.
Miałem dwie rampy na haku; jedna czeską ze śrubą i dźwignią, która latała jak pies po taniej jatce i Thule.
Samemu wiesz, że jakoś/ć robi różnicę.