Dziadek Maciek napisał(a):Szybka odpowiedź - znam i to bardzo dobrze
Powiedz mi czy znasz wyniki testów "wszelakich" tego bagażnika
Powiedz mi dlaczego jest dosyć dużo reklamacji na pękanie w miejscu łączenia ze stopą
Importer całej prawdy nie powie, detale znam z różnych źródeł, także od zaprzyjaźnionego pracownika importera.
W/w bagażnik ma też jeszcze jedną, użytkową wadę - szerokość belki - jest taka, że tylko na wsuwki można montować różne dostawki. Thule też jest szeroki, ale "ciut" mniej i to wystarcza, aby niektóre dodatki montować nawet cybantem.
Heniu - sprawdź dokładnie wszystko, zanim coś ślepo będziesz reklamował, a coś innego szkalował.
Cena Whisbara - podaj ja dokładnie, podaj też uniwersalność i możliwość dokupienia różnych kitów. Ciekawe czy wiesz, tak naprawdę, o czym piszesz
Ja nawet znam dosyć dokładnie szczegóły sprowadzania tego bagażnika na rynek polski, jest, a na pewno był jeden mały, a jakże ważny szczegół - napiszę później, ciekawe czy to wiesz Nie wiesz, bo importer tego Ci nie powie.
Powierzchnia użytkowa bagażników między relingami, niewystających jest bardzo mała, często brakuje miejsca na np. uchwyt rowerowe.
Nie we wszystkie testy należy wierzyć, także w te, w których Thule wygrywa.
Jeszcze jedno - Heniu - widziałeś ilość PLASTIKÓW w tym bagażniku plastików, które tak starasz się ośmieszyć w Thule
Właściwie to jeszcze jedno - Heniu - zapytaj się przed publikacją bzdur kogoś bardziej doświadczonego, nie koniecznie mnie. A jeśli zapytasz mnie, postaram się obiektywnie odpowiedzieć, także w temacie Thule i LP. Uwierz - wiem dużo, nie jestem ślepo zapatrzony tylko na firmę, której jestem partnerem, widzę także jej słabe strony, widzę też słabe strony produktów innych firm. Gdybyś naprawdę chciał szczerze porozmawiać, to mogę w takiej rozmowie opowiedzieć o wielu wpadkach Thule, także o tych, które zostały poprawione na mój wniosek.
Wpadki LP też znam dokładnie.
Znam także wiele zalet tej firmy
W temacie lamp, czy innych produktów, które masz w ofercie, głosu nie zabieram, nie mój temat, jeśli będę miał jakiś problem, zapytam Ciebie i będę liczył na pełną pomoc.
MarcG napisał(a):
Czyli warto kupić te wingbary ? czy nie ? Szukam czegoś cichego do hondy odyssey, no i ma pasować potem do następnego vana. Te whispbary wyglądają bajerancko ale chyba wielkiej regulacji szerokości to nie mają, po zmianie samochodu mogą być problemy z dopasowaniem ? Są znacznie cichsze od "zwykłych" belek, czasami po parunastu godzinach jazdy to już głowa mi pęka od tego szumu. Masz to w siebie w sklepie ?
Pozdrawiam
Marcin
auto_gt napisał(a):zobacz i posłuchaj już w komputerze jak słychać ,a raczej jak nie słychać whispbary
Nie podałeś rocznika Hondy Odyssey ,więc - inne są do relingów ,a inne do dachu płaskiego - chodzi o zaczepy / stopy ,te do relingów są o 100 zł tańsze .
Jeśli zmienisz auto z dachem płaskim to zmienisz tylko KIT montażowy
Producent się deklaruje że są najcichsze .
czy warto ? ja mam na dachu Espace 4 coś podobnego , kiedy jest złożony , nie słychać go wcale ,a relingów nie zdejmuję , chociaż jest możliwość - 3 śrubki i pstryk . Jednak kiedy w espace rozsunę belki ,czyli skrzydło podzielę na połowę - wtedy słychać UUUUUU .
Sam zdecyduj czy Jest Tobie to potrzebne , każdy produkt ma swoje przeznaczenie ,
To jest produkt dla Ludzi intensywnie uprawiających sporty zimowe ,oraz letnie którzy co weekend , lub drugi jeżdżą na narty z boxem lub bez wożąc sprzęt - poprawia komfort i zmniejsza ból głowy
Venom555 napisał(a):Cześć.
Swego czasu stałem przed podobnym dylematem wyboru belek na dach. Wpadły mi tez w ręce tzw Whispbar. Wiadomo - wygląd , estetyka ale nie spodobał mi sie sposób mocowania - tzn - jak dla mnie za słaby. Nie wyobrażam sobie aby przy prędkości powyżej setki zerwało mi z dachu 70 kg z powodu tego iz akurat auto dostało mocny powiew z boku czy od frontu. Sama jazda ok ale nalezy brać pod uwage warunki atmosferyczne , które zmieniają sie u nas jak w kalejdoskopie więc same obliczanie ciężaru boxu i prędkości jest nie tak do końca. Znane sa przypadki zerwanych boxów z dachu akurat nie wiem jakich producentów i z czyjej to było winy. Ja zdecydowałem sie na normalne belki ( na relingi dachowe ) które mocowane sa od zewnątrz na tzw ścisk. Osobiście korzystam tylko z boxu na dachu więc sam box zamocowany na tym czy na innej belce nie wiem czy będzie cały zestaw cichszy. Podobny zestaw z Thula i tak ma mocowania na ścisk więc gdzie tu poprawa na aerodynamice ? Na samych belkach ? Osobiście korzystam z boxa - Dynamik 900 - jest to box troche inny niz wszystkie bo jest szeroki i płaski w stosunku do innych. Hałas generowany przez ten zestaw jest w normie. Prawdą jest, że same belki bez kompletnie niczego na dachu powoduja sporą głośność ale kto jeździ z samymi belkami na dachu i po co ? Jezeli ktoś wozi rowery na dachu to i tak mu wszystko jedno jakie ma belki bo one już same w sobie powodują duży opór i hałas. Odbiegając od tego tematu na szybko polecam bagażnik rowerowy na hak - fantastyczna sprawa. I można zabrac osobno box na dach
MarcG napisał(a):
Czyli warto kupić te wingbary ?
Venom555 napisał(a):MarcG napisał(a): Faktycznie gdybym jeździł 2-3 razy w miesiącu to ma swój sens ale na 2-4 wyjazdy w roku to już nie do końca.
Wyszedłem z tego samego założenia.