auto_gt napisał(a):2. NIKOGO NIE PRÓBUJĘ OŚMIESZYĆ
- PRZEDSTAWIAM JAKO ALTERNATYWĘ DLA INNYCH PRODUKTÓW .
3. SZEROKOŚĆ BELKI - dzisiaj wszystkie dodatki mają system na cybant i na wsuwkę T skoro jest T to poco się cofać w rozwoju na upierdliwy w montażu cybant
- bez sensu .
4. PLASTIKI - widziałem na zdjęciach i widziałem ,że śruby wchodzą w metalowe elementy - więc cały ciężar przejmuje metal i kształtki ,a plastik to obudowa - na jedno dobre - jest lżejszy , sęk w tym że tu plastiki są "małe" i opływowe ,a nie kanciaste i toporne jak cegły
.
4. Piszesz że pękają ? - widziałeś to na własne oczy - jeśli nie to nie pisz takich rzeczy, inni mogą mieć złe intencje przekazując informacje ,lub nawet robić sabotaż ...? p.s. Mercedesy też się psują od tego jest gwarancja a reklamacje z pewnością odbiją się na poprawieniu wady jeśli takowa była ?.
Zresztą znam użytkowników co potrafią zrobić
i jak popsuć
,a potem się wszystkiego wypierać ... połamią przy montażu kołpak lub rozbiją halogen i dzwonią że paczka przyszła uszkodzona ...99% tak robi - pytam gdzie protokół odbioru / uszkodzeń ?
5. Mała powierzchnia ? 75 kg nośności - max 3 rowery z uchwytem można wieźć , na 100 cm belki można zamontować 3 uchwyty w tym jeden tyłem o kier. jazdy - tak lepiej bo mniejszy opór stawiają , a 4 i 5 to już przekracza wagę nośności bagażnika i dachu pojazdu .
6. cena 899 zł sugerowana detaliczna importera - pisze to na stronie importera .
7. opinie - szukajcie je w internecie np. opineo.pl , nokaut.pl itd. opinie od użytkowników są najlepsze bo brak stronniczości handlowca , jednak trzeba uważać na opinie podszytych samych handlowców ...
Maćku , nie mam intencji prowadzić jakiejś wojenki ,a tym bardziej z Tobą
uważam że jesteś raczej sympatycznym cromaniakiem
, jednak mogę mieć swoje zdanie i je wypowiedzieć , a że niekoniecznie jest takie jak np. Twoje to wprowadza kolorytu w tym wątku , a dyskusja prowadzi do konsensusu i wyciągnięcia wniosków ,UCZYMY SIĘ PRZECIEŻ CAŁE ŻYCIE
.
8. Ten test to sam producent na filmie wstawił :
film
2. Aby tak dalej, bez zapatrzenia w LP
przyznaję, ta firma ma wiele dobrych rozwiązań, ale dlaczego do City Crash Testów nie podchodzi ze swoimi metalowymi stopami, a Thule w palstiku zalicza w tej chwili wszystkie testy.
3. dzisiaj tak, ale trzeba pamiętać o klientach, którzy mają "jakieś coś", co wsuwki nie ma
4. widziałem kilka razy. Klientów znam, znam także ich "tłumaczenia"
5. 75 kg to spokojnie 4 rowery, 100 cm masz na belkach przelotowych, albo na bardzo szerokich autach. Na większości auta masz max 70/80 cm i to jest problem, nawet z ostatnich dni. Przyjechał klient z Whisbarem, miał użytkowo 80 cm, 2 rowery i box chciał wozić, rowery po 9 kg, drogie (stać Go). Nie ma jak Thule, ew LP z przelotową belką
6. Cena jak Thule, a uniwersalność mniejsza.
7. trzeba uważać - masz racje w pełni
8. dziwne byłoby, gdyby producent wstawił film reklamujący inną firmę
Heniu - ja też nie mam zamiaru z Tobą kłócić się, nie o to tutaj chodzi. Chciałbym tylko w pełni, całkowicie uczciwie, naszych wspaniałych forumowiczów, nigdy nie wprowadzać w błąd, chciałbym aby mieli jasny i obiektywny wybór. To, że jestem oficjalnym Partnerem Thule nie "zaćmienia" mojego punktu widzenia, ale zawsze podkreślam, to jest jedyna ŚWIATOWA FIRMA", ciekawe dlaczego
, czy tylko dlatego, że moda
, a może jednak mają kilka dobrych, wartych podkreślenia rozwiązań
Wiem, można przewieźć bagaż na deskach przykręconych do relingu, można też zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem, Szczerze Ciebie i wszystkich innych czytających nasze wypociny, pozdrowić, życzę Wszystkich bardzo Wesołych Świąt i bardzo bezpiecznego Nowego Roku.