Torac napisał(a):potwierdzam , jestem spłukany
Marcin, dlatego lepiej kupić raz a dobrze a nie wyrzucać kasy, poza tym nie mówimy o tysiącach tylko o setkach a jak znam Macieja to coś mu jeszcze urwiesz z ceny
Rysio napisał(a):Torac napisał(a):potwierdzam , jestem spłukany
Marcin, dlatego lepiej kupić raz a dobrze a nie wyrzucać kasy, poza tym nie mówimy o tysiącach tylko o setkach a jak znam Macieja to coś mu jeszcze urwiesz z ceny
Torac napisał(a): potwierdzam , jestem spłukany
barti75 napisał(a):Torac napisał(a): potwierdzam , jestem spłukany
Mi zostały belki Thule Aero(bez zamków) nie pamiętam ile one mają długości jeździły na dachu Laguny II, (3 sezony, ale nie non stop wakacyjne wyjazdy z boxem i uchwytami rowerowymi ) jakby długość pasowała to po co maja się kurzyć u mnie w garażu.
Torac napisał(a):
Ps. Mój stosunek to THULA nie bierze się ani z a/ dusigrostwa ani b/ wątpliwości co do jakości.
Chodzi jedynie że belki , nie wiem jak oni to robią, nie są kompatybilne pomiędzy podobnymi samochodami.
Dziadek Maciek napisał(a):Wg katalogu do Laguny potrzebna jest belka 120 cm, a do Orlando 127 cm, różnica niby niewielka, ale ...
Dziadek Maciek napisał(a):120 cm czy 127 cm -- to jest długość samej belki, bez końcówek/zaślepek/gałek.
Dziadek Maciek napisał(a):Szybka odpowiedź
Heniu - sprawdź dokładnie wszystko, zanim coś ślepo będziesz reklamował, a coś innego szkalował.
Cena Whisbara - podaj ja dokładnie, podaj też uniwersalność i możliwość dokupienia różnych kitów.