napisał(a) zablo » 05.08.2018 09:03
Ewa lepiej jechać bez klimy, niż nie jechać z nawiewem!
klika pytań pomocniczych:
- czy nawiewu brakuje na wszystkich biegach?
Uszkodzony jest najprawdopodobniej rezystor (opornik) dmuchawy. Nie trudno go wymienić. Jest on po stronie pasażera po schowkiem - przy silniku dmuchawy.
- czy nawiewu brakuje tylko na pierwszy biegach?
przyczyną może być upalenie przewodu w kostce rezystora. Elektryk przylutuje styki i powinna banglać.
- dmuchawa raz działa raz nie działa?
albo silniczek nawiewu - być może zawiesza się na szczotkach, warto puknąć go i zobaczyć czy zaskoczy,
albo blokada kluczyka w stacyjce - nie zawsze wraca do końca i pozostaje w poz. 3. Powinien wtedy non stop kręcić rozrusznikiem, jednak ktoś kto to wymyślił, zrobił tez zabezpieczenie i po odpaleniu jest blokowany. W pozycji dy odpalamy auto, wszyskie odbiorniki milkną wiec i nawiew cichnie, a ze kluczyk nie wraca na poz.2 to nie idzie go włączyć.