sylwko1978 napisał(a):Jeśli nawet kontrolki nie świecą, to może go pchać nawet do Polski i tak nie odpali. Poza tym przy paleniu na "pych" może przeskoczyć rozrząd. Tylko i wyłącznie kable rozruchowe, a potem obserwacja bo może nie ma ładowania albo cela padła w aku.
599 napisał(a):sylwko1978 napisał(a):Jeśli nawet kontrolki nie świecą, to może go pchać nawet do Polski i tak nie odpali. Poza tym przy paleniu na "pych" może przeskoczyć rozrząd. Tylko i wyłącznie kable rozruchowe, a potem obserwacja bo może nie ma ładowania albo cela padła w aku.
jeśli nie "palą się nawet kontrolki" to podnieś maskę i zobacz
czy ktoś Ci Aku nie za.....ł,
jak co to śmiało na "pych"
przeskoczyć to można przez rów,
nie wiem dlaczego miałby "przeskoczyć rozrząd",
Tomek_krot napisał(a):Ale co ma wspólnego pasek z pchaniem?Szarpnięcie w silniku, do jakiego dochodzi przy odpalaniu samochodu na pych, może spowodować przeskoczenie lub pęknięcie paska. Straty są małe wyłącznie w silnikach bezkolizyjnych - gdy zawory nie mogą zderzyć się z tłokami.
gandw napisał(a):Tomek_krot napisał(a):Ale co ma wspólnego pasek z pchaniem?Szarpnięcie w silniku, do jakiego dochodzi przy odpalaniu samochodu na pych, może spowodować przeskoczenie lub pęknięcie paska. Straty są małe wyłącznie w silnikach bezkolizyjnych - gdy zawory nie mogą zderzyć się z tłokami.
A rozrusznik to nie szarpie silnikiem? Wystarczy łagodniej puścić sprzęgło, odpalać na 2gim biegu i nic nie przeskoczy.
sylwko1978 napisał(a):gandw napisał(a):Tomek_krot napisał(a):Ale co ma wspólnego pasek z pchaniem?Szarpnięcie w silniku, do jakiego dochodzi przy odpalaniu samochodu na pych, może spowodować przeskoczenie lub pęknięcie paska. Straty są małe wyłącznie w silnikach bezkolizyjnych - gdy zawory nie mogą zderzyć się z tłokami.
A rozrusznik to nie szarpie silnikiem? Wystarczy łagodniej puścić sprzęgło, odpalać na 2gim biegu i nic nie przeskoczy.
Nie podpowiadaj bzdurnych rozwiązań, i tak w przypadku kompletnego rozładowania nic nie odpalanie na "pych". Uwierz mi bo działam w tej "branży" i wiem co mówię. Oczywiście nie jest to 10 na 10, ale bardzo często dochodzi do przestawienia rozrządu właśnie przy paleniu na "pych" albo na zaciąg.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi