maniusc napisał(a):WAŻNA jest OBWODNICA CZĘSTOCHOWY, bo później (w górę) do Tuszyna to A1 będzie w śladzie obecnej GIERKÓWKI!!!
Raul73 napisał(a):maniusc napisał(a):WAŻNA jest OBWODNICA CZĘSTOCHOWY, bo później (w górę) do Tuszyna to A1 będzie w śladzie obecnej GIERKÓWKI!!!
No i właśnie odcinek Tuszyn - Częstochowa będzie najtrudniejszy dla kierowców, bo będą musieli po jednej nitce gierkówki etapami zamykać - i to nie na kilka miesięcy, jak przy przebudowie zwykłych dróg. Przecież to ma być standard autostrady, tam trzeba będzie konkretną podsypkę zrobić!
A Obwodnica Czx-wy jeszcze nie ma nawet wybranego wariantu przebiegu, więc to jest raczej dalsza przyszłość.
jara napisał(a):Podsypkę to dadzą pod chodnik,tu to potrzeba solidną podbudowę i to chyba od początku,bo na tej to nawet osobówki robią koleiny.
dids76 napisał(a):maniusc napisał(a):A ja mam 2 pytania:
1. KIEDY DO CZECH WJEDZIEMY PŁYNNIE PO A1?
Do Czech to już płynnie po A1 wjeżdżasz od jakiegoś czasu. Problem jest tylko z mostem w Mszanie
Raul73 napisał(a):jara napisał(a):Podsypkę to dadzą pod chodnik,tu to potrzeba solidną podbudowę i to chyba od początku,bo na tej to nawet osobówki robią koleiny.
Właśnie to miałem na myśli pisząc "konkretna podsypka" - tam najpierw trzeba będzie zerwać wszystko i konkretnie wykorytować min. metr!
jara napisał(a):Raul73 napisał(a):jara napisał(a):Podsypkę to dadzą pod chodnik,tu to potrzeba solidną podbudowę i to chyba od początku,bo na tej to nawet osobówki robią koleiny.
Właśnie to miałem na myśli pisząc "konkretna podsypka" - tam najpierw trzeba będzie zerwać wszystko i konkretnie wykorytować min. metr!
najważniejsze,aby nie zaje..li surowca,a w jego miejsce nie dali jakiś smieci
sandomingo napisał(a):Pytanie trochę z innej strony - ile czasu traci się obecnie przez to, że nie ma tego felernego mostu?
Tak mi chodzi po głowie jazda tamtym odcinkiem...