mchrob napisał(a):mikolay napisał(a):Będziesz jeszcze w okolicy przed piątkiem? Mógłbyś dać znać czy stacja już otwarta?
Być nie będę, ale mogę zasięgnąć języka. Jak otworzą to dam znać.
Super, dzieki
mikolay napisał(a):mchrob napisał(a):mikolay napisał(a):Będziesz jeszcze w okolicy przed piątkiem? Mógłbyś dać znać czy stacja już otwarta?
Być nie będę, ale mogę zasięgnąć języka. Jak otworzą to dam znać.
Super, dzieki
mchrob napisał(a):mikolay napisał(a):mchrob napisał(a):mikolay napisał(a):Będziesz jeszcze w okolicy przed piątkiem? Mógłbyś dać znać czy stacja już otwarta?
Być nie będę, ale mogę zasięgnąć języka. Jak otworzą to dam znać.
Super, dzieki
Zaciągnąłem języka, niestety dla Ciebie stacja w tym tygodniu jeszcze się nie otworzy. Otwarcie 1 lipca.
O tej porze ruch idzie płynnie, bo chłopy już dawno zeszły z placu budowy i żadne wywrotki czy gruszki co jakiś czas nie wjeżdżają i nie wyjeżdżają z budowanej nitki na nitkę po której idzie ruch. Natomiast jazda tym odcinkiem wzdłuż budowanej A1 to po prostu loteria z prostego powodu - tu nie ma pasa awaryjnego i starczy, że komuś klęknie auto, złapie gumę, czy cokolwiek innego zatarasuje przejazd i stoisz bo objechać się tego nie da. Zostajesz uwięziony na wąskim skrawku jezdni, gdzie z przeciwnego pasa ruchu auta idą na przysłowiową gazetę od twoich lusterek. Póki nie skończą budowy drugiej nitki A1 to podróż tym odcinkiem pozostawiam ludziom o mocnych nerwach. Jak już się zdecydujesz jechać jednak tędy, to pamiętaj, że zjazd na Radomsko przerywa odcinkowy pomiar prędkości. Tak samo jak pojedziesz do Radomska DK91 i tu zechcesz wjechać na A1 to pomiar cię nie dotyczy Ale to już jest inna para kaloszy i kwestia, kto jeździ zgodnie z przepisami a kto nie.pancezary napisał(a):Pytanie do bywalców trasy Piotrków-Częstochowa. Jak wygląda ruch na tej trasie w dzień powszedni wieczorem? Czy jadąc od W-wy około 21-21.30 można spokojnie jechać tą remontowaną trasą czy lepiej skręcić i pojechać 91? Nie mówię oczywiście o odcinkowym pomiarze prędkości ani o zdarzeniach losowych, chodzi raczej o płynność ruchu. A może jechać 91 np. do Radomska, a potem wjechać na A1? Ominie się coś wtedy, czy raczej na jedno wyjdzie i lepiej nie kombinować tylko jechać A1?
ŁukaszCiupa napisał(a):O tej porze ruch idzie płynnie, bo chłopy już dawno zeszły z placu budowy i żadne wywrotki czy gruszki co jakiś czas nie wjeżdżają i nie wyjeżdżają z budowanej nitki na nitkę po której idzie ruch. Natomiast jazda tym odcinkiem wzdłuż budowanej A1 to po prostu loteria z prostego powodu - tu nie ma pasa awaryjnego i starczy, że komuś klęknie auto, złapie gumę, czy cokolwiek innego zatarasuje przejazd i stoisz bo objechać się tego nie da. Zostajesz uwięziony na wąskim skrawku jezdni, gdzie z przeciwnego pasa ruchu auta idą na przysłowiową gazetę od twoich lusterek. Póki nie skończą budowy drugiej nitki A1 to podróż tym odcinkiem pozostawiam ludziom o mocnych nerwach. Jak już się zdecydujesz jechać jednak tędy, to pamiętaj, że zjazd na Radomsko przerywa odcinkowy pomiar prędkości. Tak samo jak pojedziesz do Radomska DK91 i tu zechcesz wjechać na A1 to pomiar cię nie dotyczy Ale to już jest inna parka kaloszy i kwestia, kto jeździ zgodnie z przepisami a to nie.pancezary napisał(a):Pytanie do bywalców trasy Piotrków-Częstochowa. Jak wygląda ruch na tej trasie w dzień powszedni wieczorem? Czy jadąc od W-wy około 21-21.30 można spokojnie jechać tą remontowaną trasą czy lepiej skręcić i pojechać 91? Nie mówię oczywiście o odcinkowym pomiarze prędkości ani o zdarzeniach losowych, chodzi raczej o płynność ruchu. A może jechać 91 np. do Radomska, a potem wjechać na A1? Ominie się coś wtedy, czy raczej na jedno wyjdzie i lepiej nie kombinować tylko jechać A1?
Tak, większość robót odbywa się między Piotrkowem a Kamieńskiem. Od Kamieńska możesz w zasadzie już sobie wjechać i jechać po nowej betonowej A1 ale wtedy łapiesz się na pomiar odcinkowy.pancezary napisał(a):ŁukaszCiupa napisał(a):O tej porze ruch idzie płynnie, bo chłopy już dawno zeszły z placu budowy i żadne wywrotki czy gruszki co jakiś czas nie wjeżdżają i nie wyjeżdżają z budowanej nitki na nitkę po której idzie ruch. Natomiast jazda tym odcinkiem wzdłuż budowanej A1 to po prostu loteria z prostego powodu - tu nie ma pasa awaryjnego i starczy, że komuś klęknie auto, złapie gumę, czy cokolwiek innego zatarasuje przejazd i stoisz bo objechać się tego nie da. Zostajesz uwięziony na wąskim skrawku jezdni, gdzie z przeciwnego pasa ruchu auta idą na przysłowiową gazetę od twoich lusterek. Póki nie skończą budowy drugiej nitki A1 to podróż tym odcinkiem pozostawiam ludziom o mocnych nerwach. Jak już się zdecydujesz jechać jednak tędy, to pamiętaj, że zjazd na Radomsko przerywa odcinkowy pomiar prędkości. Tak samo jak pojedziesz do Radomska DK91 i tu zechcesz wjechać na A1 to pomiar cię nie dotyczy Ale to już jest inna parka kaloszy i kwestia, kto jeździ zgodnie z przepisami a to nie.pancezary napisał(a):Pytanie do bywalców trasy Piotrków-Częstochowa. Jak wygląda ruch na tej trasie w dzień powszedni wieczorem? Czy jadąc od W-wy około 21-21.30 można spokojnie jechać tą remontowaną trasą czy lepiej skręcić i pojechać 91? Nie mówię oczywiście o odcinkowym pomiarze prędkości ani o zdarzeniach losowych, chodzi raczej o płynność ruchu. A może jechać 91 np. do Radomska, a potem wjechać na A1? Ominie się coś wtedy, czy raczej na jedno wyjdzie i lepiej nie kombinować tylko jechać A1?
Dzięki, a ta trasa jest rozkopana na całej długości? Bo jak teraz patrzę na GM to najwięcej czerwonych odcinków jest od Piotrkowa do Kamieńska i tak się zastanawiam, czy to kwestia budowy czy awarii lub jakiegoś dzwona. Za Radomskiem za to już cała na zielono i tak sobie myślę, czy nie dojechać do Radomska 91.
To jak pomiar nie straszny to wjedź w Kamieńsku i masz już cały czas betonówkę do Częstochowy i dalej A1 do Gorzyczek. Są tylko jedne światła na wysokości Mykanowa (koło dawnego "samolotu") pod Częstochową na odcinku od Kamieńska.pancezary napisał(a):Dzięki za pomoc, pomiar odcinkowy nie straszny, ale chyba na A1 wjadę w Radomsku
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi