Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Autostrada A1 w Polsce - dokąd

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
corrina
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) corrina » 31.08.2012 13:25

Kochani, liczę na Waszą pomoc. Dziś w nocy trochę nieplanowanie jedziemy do Wiednia. W temacie polskich autostrad jestem totalnym laikiem.
Czytałam trochę ten wątek i już sama nie wiem gdzie na tą A1 się wjeżdża. Dlaczego za Częstochową a dokładniej za Koziegłowami trasę mi wytycza przez Siewierz, Będzin, Sosnowiec, Katowice i tam kawałek A4 i potem dopiero na A1 wrzuca.
Nie da się objechać Śląska górą, czyli właśnie A1 już od Pyrzowic (tam się zaczyna to A1??) i potem jechać do końca czyli do Świerklan ?
Taką trasę mi pokazuje z Ochoty:
http://goo.gl/maps/OgTsv
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
FUX
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) FUX » 31.08.2012 13:34

O Pyrzowic jest A1 z przerwą koło Wodzisławia przez ten nieszczęsny most w Mszanie.
bzyq74
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) bzyq74 » 31.08.2012 13:37

A1 jest od Pyrzowic do Świerklan i S1 Pyrzowice-gierkówka.
W/w drogą polecam jechać, goggle niestety jej nie trasuje jeszcze. :roll:
PS. (prosty jak strzała odcinek Pyrzowice-Koziegłowy-Poraj to abstrakcja, której nigdy nie będzie :mrgreen: )
corrina
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) corrina » 31.08.2012 13:48

bzyq74 napisał(a):A1 jest od Pyrzowic do Świerklan i S1 Pyrzowice-gierkówka.
W/w drogą polecam jechać, goggle niestety jej nie trasuje jeszcze. :roll: