napisał(a) ziemniak » 22.06.2019 09:50
dids76 napisał(a):Ural napisał(a):dids76 napisał(a):Przy BP nie ma, ale na ostatnim zjeździe w PL (Gorzyczki) masz stację Uniwar. Tam jest McDonald
No i cena paliwa jest tam stosownie droższa nawet dużo droższa
Droższe niż na BP przy A1? Uwierz że jest taniej
Nie rozumiem dlaczego ludzie tankują na tych stacjach (oprócz tych co biorą fakturę) skoro w Czechach czy Austrii zatankują taniej. Strata czasu i pieniędzy. Sam jestem vatowcem, ale daruje sobie fv za 50-60 złotych. Osobiście tankuje na OMV w Szombathely lub Shell/WelogRast w Ilz.
Wracając do tematu to A1 zostanie otwarta w STRONĘ GRANICY najprawdopodobniej na przełomie sierpnia i września od węzła Częstochowa Południe (nr 34) z drogą DW908 tylko dla aut 3,5t. W STRONĘ CZĘSTOCHOWY być może będzie otwarta tylko do węzła Woźniki (nr 35). GDDKiA chciała aby puścić ruch do 12t w obie strony do węzła nr 34, ale nie mogą się dogadać z ZDW i UM Częstochowy. Wersji jest sporo, ale przepustowość dróg ograniczona. Dodatkowo dochodzi odpowiedzialność za zużycie tych tych dróg za które są odpowiedzialne ZDW i UMC.
Jeśli chodzi o pełną obowodnicę wokół Częstochowy do najprawdopodobniej dokończy go konsorcjum Strabag (45%)/Budimex(45%)/Budpol(10%). Wersja optymistyczna to przejezdność po obu jezdniach na 15.11.2019 roku. Problemem jest budżet, bo zwycięskie konsorcjum dało ofertę o ponad 150 mln złotych wyższą od budżetu. GDDKiA już wystąpiła o dofinansowanie tej kwoty. Idą wybory, więc może się uda. Ciekawostka Budpol kładł na A1 pod Łodzią dla Budimexu beton nawierzchniowy, jak również na obwodnicy Częstochowy dla wyrzuconego konsorcjum włoskich firm. Swoją cegiełkę również dołożył na odcinku G od około węzła Częstochowa Blachownia (nr 33) za węzeł Częstochowa Południe (nr 34) gdzie był odpowiedzialny za dostarczanie betonu, jednak sami go nie układali tylko podwykonawcy Strabaga, którzy układali beton na odcinkach H oraz I.
Na północ od Częstochowy póki co niepokoi moim zdaniem firma Polaqua (odcinek E - od Częstochowy do granicy województw śląskiego/łódzkiego - ok 17 km). Zaczynają coraz bardziej odstawać od reszty stawki i póki co brak jakichkolwiek działań przy budowie obiektów/przepustów.
Szczęśliwej podróży do Chorwacji wszystkim!!! Ja w tym roku ponownie bardzo późno, bo wyjazd dopiero 27 września.