Witam Was wszystkich bardzo serdecznie,
Może na początku króciutko o sobie: Mam na imię Weronika, 22 lata i jak na razie jestem studentką.
W Chorwacji miałam przyjemność być 2 i 3 lata temu. Wtedy pojechaliśmy autem do Trogiru i od pierwszego wejrzenia zakochałam się w Chorwacji. Przez to, że trenuję, to za bardzo nie mam czasu na jakiekolwiek wakacje, jednak po zakończeniu sezonu w sierpniu i rozpoczęciu kolejnego na początku września doszłam do wniosku: POTRZEBUJĘ CHOCIAŻ CHWILI WOLNEGO!
Jakoś w połowie sierpnia rozmawiałam z koleżanką z drużyny ( narzekałyśmy troszeczkę- ale tylko troszeczkę!- na brak wolnego) i w końcu doszłyśmy do wniosku: JEDZIEMY DO CHORWACJI!.
Łatwo powiedzieć, trudno zrealizować...niby tak. Doszłyśmy do wniosku, że wybierzemy się do Chorwacji autostopem . Żadna z nas nigdy nie podróżowała w ten sposób, ale jeśli już zaczynać to od razu porządnie
Nie miałyśmy czasu na wielkie planowanie ( i w sumie też nie chciałyśmy). Ja musiałam się jeszcze obronić, więc nawet nie był ustalony konkretny termin wyjazdu. Wiedziałyśmy, że chcemy jechać do Chorwacji na tydzień, z przystankiem ( nocleg) w Zagrzebiu, ponieważ mieszka tam nasz znajomy, a później w stronę morza!
Na szczęście udało mi się obronić i stwierdziłyśmy, że za tydzień wyjeżdżamy ( 11.09.2013 <3). Ja miałam w weekend jeszcze kursokonferencje, koleżanka jechała na wesele, więc pakować zaczęłyśmy się dopiero w poniedziałek.
I tu zaczął się problem bo co zabrać? Wiadomo- jak najmniej rzeczy. Jednak szczerze? Jak kobieta może zabrać mało rzeczy? Na szczęście nauczone wyjazdami na różne turnieje wiedziałyśmy, że co zabierzesz będziesz musiała przez następne dni dźwigać