Wedlug mnie to assistance albo 1000km albo do 100 km czyli najblizszy warsztat.
Aktualnie jestem w Chorwacji i koledze przytrafila sie awaria (Pękła półoś). W Polsce zero problemow z naprawa a w Chorwacji dramat. Holowanie bylo ale tylko do 250 km wiec holowalismy do warsztatu. Tam stwierdzili ze polos tylko z oryginslu w calosci z salonu. Cena 6000 kn czyli 3600 zl. Dramat. Trlefon do polskiego dealera i cena za kompletna polos 2000 zl. No to szybko sprawdzamy na allegro i uzywka 200 zl wiec powstala mysl o sprowadzeniu czesci kurierem do Chorwacji. Wrocilismy na kwatere po zostawueniu auta u innego mechanika kyory chcial juz "tylko" 3500 kn i przedstawieniu sprawy wlascicielowi ten zadzwonil do swojego znajomego i naprawa wyjdzie 1000kn wraz z holowaniem 60 km.
Reasumujac jesli zdazy sie awaria i musimy decydowac co robimy czy holowanie do kraju czy do warsztatu to dobrze miec 1000 km bo jesli sie nie znamy na autach a naprawa wyglada na blaha to koszty moga nas zjesc.
Ja wzialem 1000 km w PZU i wiem ze jesli auta nie nsuruchomi