fasi napisał(a):fasi napisał(a):Nasmarowałem do nich pismo (jako klient Warty, ale w Waszym imieniu) z prośbą o wyjaśnienie tego informacyjnego bordello
Poniżej treść pisma:
TUiR WARTA S.A.
ul. Chmielna 85/87
00-805 Warszawa
Dotyczy: oferty ubezpieczeń WARTA MOTO-ASSISTANCE
Szanowny Państwo,
Zwracam się do Państwa z prośbą o wyjaśnienie czy osoba fizyczna nie posiadająca zawartego z TUiR WARTA S.A. ubezpieczenia OC lub OC/AC ma możliwość wykupienia w TUiR WARTA S.A., któregokolwiek z oferowanych przez Państwa Towarzystwo produktów MOTO-ASSISTANCE tj. wariantów Standard, Złoty, Złoty+, Platynowy lub krótkoterminowych Podróżnik 15 lub Podróżnik 30.
Informacje jakie można uzyskać u Państwa agentów oraz na Państwa stronie internetowej są całkowicie sprzeczne. Wg Agentów TUiR WARTA S.A. niemożliwe jest wykupienie polisy Moto-Assistance przez osobę nie będącą posiadaczem zawartej z TUiR WARTA S.A. polisy OC lub OC/AC.
Natomiast w zamieszczonych na Państwa stronie internetowej Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Moto-Assistance w § 16 pkt. 2 zamieszczony jest zapis. "Zawarcie umowy ubezpieczenia WARTA MOTO-ASSISTANCE w wariancie Złotym, Złotym+, Platynowym, Podróżnik 15 lub Podróżnik 30 jest niezależne od zawierania lub posiadania w WARCIE ważnej umowy OC lub AC".
Z informacji uzyskanych na Państwa infolinii brak możliwości zawarcia ubezpieczenia Moto-Assistance istnieje od dnia 15 lutego 2011 r, ponieważ rzekomo zmieniły się Ogólne Warunki Ubezpieczenia MOTO-ASSISTANCE. Czy wobec tego zamieszczone w chwili obecnej na Państwa stronie internetowej Ogólne Warunki Ubezpieczenia MOTO-ASSISTANCE z dnia 1 maja 2010 r. obowiązują, czy nie obowiązują? A jeśli rzeczywiście się zmieniły, to dlaczego w okresie TRZECH miesięcy obowiązywania nie zostały zamieszczone na Państwa stronie internetowej?
Jestem klientem TUiR WARTA S.A. od trzech lat, a w Państwa towarzystwie ubezpieczam dwa pojazdy. Jednakże piszę do Państwa w imieniu użytkowników portalu www.cro.pl, członków mojej dalszej rodziny (którzy nie będąc klientami TUiR WARTA S.A., a którzy jeszcze rok temu jechali na wymarzony urlop z wykupionym ubezpieczeniem WARTA MOTO-ASSISTANCE, są w tym roku takiej możliwości pozbawieni) z prośbą o jednoznaczne stanowisko w przedmiotowej sprawie.
Cała ta sytuacja i sprzeczne informacje uzyskiwane na Państwa stronie internetowej i u Agentów skłaniają mnie jako klienta TUiR WARTA S.A. do refleksji i zastanowienia się nad tym jak rzetelnym są Państwo partnerem dla klientów i potencjalnych "niedoszłych" klientów.
Z poważaniem
I odpowiedź Warty:
Reasumując walenie w kulki...
Dudek2222 napisał(a):fasi napisał(a):fasi napisał(a):Nasmarowałem do nich pismo (jako klient Warty, ale w Waszym imieniu) z prośbą o wyjaśnienie tego informacyjnego bordello
Poniżej treść pisma:
TUiR WARTA S.A.
ul. Chmielna 85/87
00-805 Warszawa
Dotyczy: oferty ubezpieczeń WARTA MOTO-ASSISTANCE
Szanowny Państwo,
Zwracam się do Państwa z prośbą o wyjaśnienie czy osoba fizyczna nie posiadająca zawartego z TUiR WARTA S.A. ubezpieczenia OC lub OC/AC ma możliwość wykupienia w TUiR WARTA S.A., któregokolwiek z oferowanych przez Państwa Towarzystwo produktów MOTO-ASSISTANCE tj. wariantów Standard, Złoty, Złoty+, Platynowy lub krótkoterminowych Podróżnik 15 lub Podróżnik 30.
Informacje jakie można uzyskać u Państwa agentów oraz na Państwa stronie internetowej są całkowicie sprzeczne. Wg Agentów TUiR WARTA S.A. niemożliwe jest wykupienie polisy Moto-Assistance przez osobę nie będącą posiadaczem zawartej z TUiR WARTA S.A. polisy OC lub OC/AC.
Natomiast w zamieszczonych na Państwa stronie internetowej Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Moto-Assistance w § 16 pkt. 2 zamieszczony jest zapis. "Zawarcie umowy ubezpieczenia WARTA MOTO-ASSISTANCE w wariancie Złotym, Złotym+, Platynowym, Podróżnik 15 lub Podróżnik 30 jest niezależne od zawierania lub posiadania w WARCIE ważnej umowy OC lub AC".
Z informacji uzyskanych na Państwa infolinii brak możliwości zawarcia ubezpieczenia Moto-Assistance istnieje od dnia 15 lutego 2011 r, ponieważ rzekomo zmieniły się Ogólne Warunki Ubezpieczenia MOTO-ASSISTANCE. Czy wobec tego zamieszczone w chwili obecnej na Państwa stronie internetowej Ogólne Warunki Ubezpieczenia MOTO-ASSISTANCE z dnia 1 maja 2010 r. obowiązują, czy nie obowiązują? A jeśli rzeczywiście się zmieniły, to dlaczego w okresie TRZECH miesięcy obowiązywania nie zostały zamieszczone na Państwa stronie internetowej?
Jestem klientem TUiR WARTA S.A. od trzech lat, a w Państwa towarzystwie ubezpieczam dwa pojazdy. Jednakże piszę do Państwa w imieniu użytkowników portalu www.cro.pl, członków mojej dalszej rodziny (którzy nie będąc klientami TUiR WARTA S.A., a którzy jeszcze rok temu jechali na wymarzony urlop z wykupionym ubezpieczeniem WARTA MOTO-ASSISTANCE, są w tym roku takiej możliwości pozbawieni) z prośbą o jednoznaczne stanowisko w przedmiotowej sprawie.
Cała ta sytuacja i sprzeczne informacje uzyskiwane na Państwa stronie internetowej i u Agentów skłaniają mnie jako klienta TUiR WARTA S.A. do refleksji i zastanowienia się nad tym jak rzetelnym są Państwo partnerem dla klientów i potencjalnych "niedoszłych" klientów.
Z poważaniem
I odpowiedź Warty:
Reasumując walenie w kulki...
Oj, popracowali aktuariusze.
Klient nie posiadający OC lub AC w Warcie nadal nie może kupić assistance, natomiast, w moim przypadku, w ubiegłym roku Złoty + kosztował 100 zł, w tym - 122.
Ta cholerna inflacja
kuczi74 napisał(a):Auto powyżej 10 lat tylko PTU. Wariant Lux na 15 dni-80zł. Holowanie na kwotę 4500zł. Właśnie wykupiłem.
Przy dopłacie do ubezpieczenia 300zł jest samochód zastępczy na cały ten okres.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi