mchrob napisał(a): ... na większości jachtów żaglowych i motorowych to diesle. Jedynie zaburtowe silniki są na benzynę.
no widzisz całe życie człowiek się czegoś uczy.
Dzięki
eXtreme napisał(a):Chris_M napisał(a):Ciekawa i nie wiem na ile typowa była sytuacja w Rogoźnicy, gdzie na pływającej stacji paliw dedykowanej dla jednostek pływających w ogóle nie było ON, który jest podstawowym paliwem takich jednostek, a dostępna była tylko benzyna.
Nie znam się aż tak na jachtach, motorówkach itp. ale wydaje mi się, że wszystkie te małe motorówki, jachty mają silniki benzynowe. Jedne dwusuwowe inne czterosuwowe, ale benzynowe.
Na ON pracują kutry, promy i inne większe statki.
skrzys napisał(a):SoftRM napisał(a):Ceny w Chorwacji od jutra w dół (od 09.08) kolejna zmiana za 7 dni
benzyna 11,30 HRK ( poprzednio 12,00 HRK)
olej napędowy 12,14 HRK ( poprzednio 12,88 HRK)
źródło:
https://www.dalmacijadanas.hr/jako-dobr ... na-goriva/
Dobre wieści A w Słowenii
Chris_M napisał(a):A w Słowenii bez zmian, czyli E95 po 1,534 EUR/l (cena z wczoraj).
pimpus napisał(a):Maribor stacją z McDonald pb95 1.787 eur, diesel 1.930 eur
marekkowalak napisał(a):Chris_M napisał(a):A w Słowenii bez zmian, czyli E95 po 1,534 EUR/l (cena z wczoraj).pimpus napisał(a):Maribor stacją z McDonald pb95 1.787 eur, diesel 1.930 eur
Niezły rozrzut - chyba któreś z was coś źle zapamiętało, bo aż niemożliwe, żeby było ponad 25 centów różnicy.
woojtekg napisał(a):Mi tam też się rzuciła w oczy cena ponad 1,7 EUR na autostradzie ale mocno się nie przyglądałem bo już wiedziałem, że na paliwie z Głuchołaz dojedziemy do Chorwacji. W Austrii na autostradzie za ponad 2,15. Co ciekawe w Austrii kolejki a w Chorwacji pusto na stacjach i Ce a 11.30 za 95. Różnica kolosalna.
marekkowalak napisał(a):Chris_M napisał(a):A w Słowenii bez zmian, czyli E95 po 1,534 EUR/l (cena z wczoraj).pimpus napisał(a):Maribor stacją z McDonald pb95 1.787 eur, diesel 1.930 eur