Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Akademia Języka Chorwackiego.

Dział dla miłośników nie tylko czystej turystyki i wypoczynku. Nauka języka chorwackiego. Tematy publicystyczne, historia, film, muzyka, literatura, sport i kuchnia chorwacka.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Nives
Croentuzjasta
Re: Witam....

Nieprzeczytany postnapisał(a) Nives » 22.04.2009 15:31

Bugattii napisał(a):Jestem nowym uczniem,więc jestem dopiero na jakiejś piątej lekcji i muszę troche nadrobić...Pewnie wkurzają was już takie pytania,ale jest mi to szybko potrzebne...
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakieś słowa pożegnania...najlepiej nie do końca serio...odchodze z pracy i muszę się pożegnać z jednym Serbem 8)
I wogule żegnaj oczywiście :wink:
Prosiłabym z wymową :?
Z góry dzięki.

Pozdravljam te i zelim ti sve najbolje od srca

(wymowa mniej wiecej tak jak jest napisane, tylko "zelim" mow jako "rzelim")

Powiec jakies konkretne zdanie, pozegnanie, to bedzie latwiej przetlumaczyc odpowiednio
Katarzyna Głydziak Bojić
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) Katarzyna Głydziak Bojić » 22.04.2009 16:15

Bugattii napisał(a):Jestem nowym uczniem,więc jestem dopiero na jakiejś piątej lekcji i muszę troche nadrobić...Pewnie wkurzają was już takie pytania,ale jest mi to szybko potrzebne...
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakieś słowa pożegnania...najlepiej nie do końca serio...odchodze z pracy i muszę się pożegnać z jednym Serbem 8)
Z góry dzięki.

Napisz może, co znaczy "nie do końca serio"? Czy ma być złośliwie? "z jajem"? ...Co masz na myśli? Napisz pl wersję.. będzie nam łatwiej.

Żegnaj= Zbogom= takie angielskie "Farewell"

cześć= adio= ciao= zdravo

Pozdrawiam

P.S. post Nives był wcześniej "niewidoczny"...dopiero, kiedy "dodałam swoje 3 grosze" zobaczyłam, że nie pierwsza odpowiadam na pytanie...
:oops: