Zawór jakikolwiek jest w pozycji kolizyjnej do tłoka, to albo coś się gnie i tłok się suwa w cylindrze, gdzyż już został uszkodzony, albo jest zablokowany.
Bez dogłębnej lokalizacji przyczyny awarii, ew. zdjęciu głowicy, się nie obejdzie.
AndrzejJ. napisał(a):skywalker_01 napisał(a):Ja bym przede wszystkim odchylił osłonę paska rozrządu i sprawdził czy jest na miejscu. Jeżeli któraś z Pań jest "techniczna" to nie powinno stanowić problemu.
blablabla napisał(a):Hej, jesteśmy 3km od Sibenika... Samochód stoi pod serwisem VW, gdzie chcą od nas za naprawę 1000euro
skywalker_01 napisał(a):FUX napisał(a):kraqsek napisał(a):Rozrusznik kręci ale tylko wałem korbowym
Pomyśl logicznie, zanim napiszesz...
FUX sam pomyśl logicznie. Wał korbowy kręci, bo po drugiej stronie jest zębatka od paska rozrządu, która poprzez napięty pasek obraca 2 wałki rozrządu lub 1 wałek. Czasami też pompę wodną. Jak pasek jest zerwany, to niby jak mają się obracać wałki rozrządu ? Kręci się tylko wał korbowy , a reszta "stoi".
blablabla napisał(a):nowy pan mechanik dostał pozwolenie, ale tylko dlatego, że obiecał,że to nie będzie kosztować nawet 600euro pan od 1000 ma wszelki zakaz zbliżania
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi