napisał(a) euh » 05.09.2012 11:22
Potwierdzam . Dostępność karty się skończyła , będąc w okolicach Zadaru poszukiwałem "niebieskiej karty " ,wszędzie mi mówiono , nie ma i nie będzie .
Ja też pytałem o "niebieską kartę" Tele 2 w salonie w Zadarze. I dostałem taką samą odpowiedź. W końcu skorzystałem z oferty T Mobile. Kupiłem kartę w salonie, miła pani wszystko uaktywniła, usługa zadziałała. Tylko, że pakiet 30 minut uszczuplał się wraz z każdą próbą połączenia - promocyjne minuty były "zjadane" już od chwili przyciśnięcia zielonej słuchawki przy wybieraniu połączenia, niezależnie od tego połączenie zostało odebrane. Oznaczało to, że każda nieskuteczna próba dodzwonienia się do kogoś w Polsce "kosztowała" 1 promocyjną minutę.
Co gorsza,podobnie zostały rozliczone połączenia roamingowe w Chorwacji. Po tym jak , zapomniawszy zabrać z apartamentu klucza, zatrzasnąłem główne drzwi wejściowe do budynku podjąłem kolejno kilka prób dodzwonienia się do mojej żony aby łaskawie te drzwi mi otworzyła. Żadne połączenie nie zostało odebrane, a mimo to naliczono mi za nie opłatę (do zapłaty c.a. 40 zł). Nie pozostaje nic innego jak pisać reklamację. A może ktoś miał podobne doświadczenia (mój polski operator to T Mobile)?