Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

10 dni koszmaru w Chorwacji

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Calapula
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Calapula » 23.08.2013 08:28

te kiero napisał(a):myślę, że czytałeś pobieżnie, jagodakris zrezygnował z usług ubezpieczalni, oferowali więcej, ale wybrał On swój kierunek...
...
[/quote]
Z opisu jak dla mnie wynika, że jagodakris nie zrezygnował z usług ubezpieczyciela a jedynie dogadał się z ichnim laweciarzem, że zawiezie on go gdzie indziej i za to weźmie dodatkowe 70 euro. Wszystko tu czytam pobieżnie, nie studiuję każdego wpisu, to prawda. Ale jak widać nie tylko ja.
Nie zmienia to najważniejszego czyli, że ubezpieczenie niewiele tak naprawdę daje a w sumie i tak więcej płacimy niż za to dostajemy.
dagolu
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) dagolu » 23.08.2013 08:34

Swoją drogą, gdyby mi auto zaczęło po drodze nawalać, to nauczona doświadczeniem siostry nigdy bym się nie odważyła jechać dalej, by zlecić naprawę auta w Chorwacji.

Ale podziwiam Was, że w tym wszystkim potrafiliście mimo wszystko wykorzystać ten pobyt na plus.
Calapula
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Calapula » 23.08.2013 08:47

aglig napisał(a):...
Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Cztery lata temu auto odmówiło nam posłuszeństwa na Węgrzech, w okolicach Balatonu, w środku nocy ( pompa paliwowa siadła)....
Autor wątku sam wybrał tego mechanika po telefonie do polaka, który mu go polecał i jeszcze załatwił noclegi.
Ubezpieczyciel chciał go skierować do Splitu do aso.
....