

A wiec : Silnik 9,9 i 15 jak już napisaliście to totalnie identycznie ten sam motor. A różni się z tego co mi wiadomo tym że w gaźniku w 9,9 jest mniejsza dysza i te poruszane przez was organki są elementem takim samym aleeeee, te ograniczniki które blokują otwieranie się blaszek są węższe tzn. bliżej siebie przez co blaszki odchylają sie mniej i wpuszczają mniejsza ilosc mieszanki. i teraz w naszym sporcie wymieniało się ewentualnie dysze w gaźniku, rozszerzało organki planowało głowice, powiększało okna w cylindrach, polerowało wszytskie ranty zatykało podciśnienia omijało złączkę paliwa rozwiercało okna przy wałku w spodzinie którędy wylatują spaliny żeby miały większe otwory a także wyjmowało termostat do spodzinki olej ATF do skrzyni automatycznych i taki sprzęt z łódka i zawodnikiem ważacym w moim przypadku jakieś 170 kilo leciał około 76 km/h a ten limit i tak już się podniósł

