Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Słupsk (północna Polska)-Tribunj

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
flejm
Odkrywca
Posty: 81
Dołączył(a): 11.05.2011
Słupsk (północna Polska)-Tribunj

Nieprzeczytany postnapisał(a) flejm » 22.05.2011 22:49

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, jestem początkującym fanem Chorwacji, a uściślając jadę tam pierwszy raz. Chciałem skorzystać z doświadczenia forumowiczów i zadać kilka pytań, no i oczywiście uzyskać na nie odpowiedzi :D. Wyjeżdżamy ze Słupsk (województwo pomorskie) jedziemy do Tribunji, jaką trasą najlepiej jechać, prowadzę tylko ja, żona pasażerem, jedziemy jeszcze z psem, więc potrzebne będą nam pewno częste postoje, na miejscu mamy być około 12 24 czerwca, i tu drugie pytanie kiedy wyjechać??, google pokazuje ,że to 17 h, ale nie uwzględnia postoi i kilku h na sen gdzieś (no właśnie gdzie?? to moje trzecie pytanie). Czy wyjechać 22 na noc i mieć na przespanie noc całą "gdzieś", czy 23 rano i w sumie mamy ponad 26 h na dotarcie?? Jakby ktoś z autopsji mógł napisać jaką trasę wybrać i ile ona zajmie z uwzględnieniem tego kilkugodzinnego postoju na sen. Byłbym bardzo wdzięczny :)
Użytkownik usunięty

Nieprzeczytany postnapisał(a) Użytkownik usunięty » 22.05.2011 23:54