Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Podstrana 2009

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
sbzdz
Plażowicz
Posty: 6
Dołączył(a): 07.04.2009
Podstrana 2009

Nieprzeczytany postnapisał(a) sbzdz » 26.07.2009 20:10

Witajcie, czytałem forum przed wyjazdem. Pomogło mi się przygotować. Tak więc po powrocie (wczoraj) postanowiłem napisać parę słów na temat pobytu w cro. Może komuś się przyda.

Tak więc po kolei. Jedziemy do Chorwacji po raz pierwszy. Wyjazd z Poznania o 4:00 i kierunek Budapeszt. Tam wymyśliśmy sobie nocleg tranzytowy. Chcieliśmy zobaczyć trochę tego pięknego miasta. Wiem, że są obieżyświaty, które lecą do Chorwacji na raz, ale mimo to że dużo jeżdżę (pracuję jako pilot na gabarytach), to zdecydowanie wolę jazdę w dzień (szczególnie w krajach, których nie znam).

Tak więc dzień 1.

Pobudka 3:00, kawa, lekkie śniadanko i w drogę. Przez Polskę: Wrocław i Boboszyce. Jesteśmy w Czechach. Zaraz za granicą, po prawej stronie sklepiki i zakup winiety. Ponieważ planowałem powrót tą samą trasą kupiłem czeską miesięczną (65,00 pln). I przez Czechy na Słowację. Tu wiele się nie da napisać. Czechy - kraj jak kraj. Nic specjalnego mi się w oczy nie rzuciło. Kierowcy z firmy uprzedzali, że czeska drogówka litości nie zna, więc wszystko "po zakonam". Granica CZ / SK - zjazd na parking i 20 minut stania w kolejce po winietę słowacką. Też kupiłem miesięczną (9,90 euro), a przy okazji czterodniową węgierską (7,50 euro). Tak więc do Budapesztu mogłem śmigać bez przestojów.

Obrazek

i dalej przez Węgry jak po szynach:

Obrazek

I tak za pomocą mojej "mariolki" dotarliśmy do hotelu w Budapeszczie. Nocowaliśmy tu:

http://hotels.eurobookings.com/hotel/hu ... zAodoCLb_A